tiistai 13. tammikuuta 2015

18!

Olá! Täällä kirjoittelen maailman onnellisimpana 18-vuotiaana. Mulla oli siis synttärit viime torstaina ja oltiin jo puhuttu aikasemmin meksikolaisen Marthapaolan ja kanadalaisen Olivian kanssa että tammikuussa kyllä pidetään sit kaikki yhteiset synttärit kun kaikki täyttää 18. Paola täytti jo tammikuun toinen päivä ja Olivia on meistä kolmesta viimisin niin päätettiin ottaa ajankohdaks mun synttärit koska olin keskimmäinen.

Keskiviikkona alettiin sit siivoilla, kun mun ihanat hostvanhemmat suostu että saadaan järjestää meidän juhlat mun kotona. Siivoilujen jälkeen sit mun hostsisko Mariana sano vaan että ''Magda lähetään Amandalle, kun ei tässä nyt muutakaan just nyt oo'' (Amanda on siis meidän tosi hyvä kaveri). Lähettiin sit tosiaan Amandalle ihan hirveen näköisinä kattoon vaan jotain elokuvaa ja syömään tabiocaa ja olin sit ihan vitsillä heittänyt tytöille ''Perjaatteessa oon 18v jo kahdeksalta illalla, koska Suomessa kello on sillon 12 yöllä.'' No ne sit laulo mulle siellä ja Amandan vanhemmatkin vaan onnitteli ja vietettiin mun synttäreitä jo etuajassa.

Mun hostisä haki meidät kolme sit joskus siinä yhdeksän aikaan takas kotiin kun Amanda halus tulla kanssa meille. Päästiin sit meidän talon eteen ja siinä sit oli joku kulkukoirakin kadulla ja mun hostisä vitsaili mulle jotain siitä, etten kiinnittäis huomiota meidän talon edessä oleviin autoihin, mitä en oikeestikkaan huomannut. Käveltiin sit sisälle ihan jo menossa nukkuun tai ainakin minä ja seurasin muita vaan olohuoneeseen ja kiinnitin huomioo kun sisäpihalla ei ollutkaan valoja, niin kuin yleensä. Sit näin kauheesti ilmapalloja ja yhtäkkiä rävähti valot päälle ja ''Parabéns pra Você'' -synttärilaulu ja sitä itkun määrää!! ''Säähän sanoit että oot jo 18v.''. Joo niinhän mä tosiaan sanoin, mutta en todellakaan ajatellu että mun hostperheet ja kaikki tutut järjestää mulle tommosen yllärin! Ihan mahtavaa! Hauskinta oli että olin sanonut just 10min sitten heipat Amandan vanhemmille niiden kotona ja sit nekin oli siellä!!


Torsstaina, ihan oikeena synttäripäivänä menin sit mun ensimmäisen perheen kotiin juhlimaan uudestaan heidän kanssaan vaikka nekin oli jo mun yllärijuhlissa. Sieltä mulla ei oo mitään kuvia kun unohdin kamerani kotiin.

Perjantaina sit mun parhaista parhain jenkki Karina tuli bussilla kahden tunnin päästä Assikseen viikonlopuks juhlistaan mun synttäreitä ja päästiin puhaltaan 120 ilmapalloa iltaa varten. Kaikkiaan perjantaina meidän grillijuhlissa oli noin 50 henkeä, kun hostvanhemmat pyysi kanssa kavereitansa. Myöhemmin lähdettiin kaikki vaihtarit ja kaverit ulos, niin kuin lauantaina ja sunnuntainakin.




Nää juhlat oli niinkun brasilialaisen Magdan, kun ne ensimmäiset oli etuaikaan suomalaisen Magdan.














Brsiliassa synttärisankarin pitää antaa ensimmäinen kakunpala suosikki henkilölle!
hostsisko <3


-Magda

2 kommenttia:

  1. Lämpöiset onnittelut hiukan myöhässä 18-vuotiaalle! Ihania tarinoita sinulla!

    T. Lauri ja Ilona

    VastaaPoista